вторник, 29 сентября 2015 г.

Майстер-клас. День 2.


Цей день допоміг мені зрозуміти важливість вірних, точних, цікавих, заохочуючих (тематичних, ключових та змістових) запитань до навчального проекту.
Я більш детальніше усвідомила, що проектна діяльність учнів – спільна учбово-пізнавальна, творча або ігрова діяльність учнів, що має загальну мету, погоджені методи, способи діяльності, спрямована на досягнення загального результату діяльності. А основна особливість дослідження в освітньому процесі - те, що воно є навчальним.


Я продовжила працювати  з програмою Cacoo, яку можна використовувати у своїй практичній діяльності на уроках з учнями старшої школи при роботі в групах, при проведенні педрад,  та удосконалила діаграму у групі "Технарі".










2 комментария:

  1. Ви дуже гарно описали, що вам сподобалось і що вдалося в цей день. Відчуваю, що ви дуже гарний тренер! Успіху Вам!

    ОтветитьУдалить
  2. Ваш коментар з картинками просто чудовий! Звісно, людині з таким аналітичним складом розуму буде легко в подальшому працювати! Бажаю вам успіхів у нашій нелегкій професії!

    Нехай здоров’я завжди добрим буде,
    Щоб у роботі ладилось усе,
    За справи добрі хай шанують люди,
    У дім хай доля затишок несе.

    Життя хай повниться красою
    І джерело достатку б'є,
    Хай світ озветься добротою,
    І щастя, й успіх поруч йде!

    ОтветитьУдалить